Monday, December 20, 2010

有过一个sem了

就这样我的短的学期就过了。我在这个学期里得到了很多。也学会了很多。这学期我得到了很多快乐,谢谢你们每次都给我了惊喜。我很开心,得到的却不是自己要的我希望有更多的惊喜。就这样我们的欢乐也搞了一段落,就这样的被人家放了飞机,就这样的我学会了很多很多。我想要的没人懂,原来被人出卖的感觉是将的。我从来都没试过也。谢谢某人的出卖让我学会了很多。
心情突然间觉得很不好很不美。因为我觉得自己从来都没错。错的是那些笨蛋的人。请不要再暗箭伤人了好吗。我已经觉得累了。原来原来.....



亲爱的,多希望有个肩膀给我靠着。谢谢你这学期给我带来的惊喜和欢乐。darling , i cant stand without u , thx for accompany me for everything .. let gambateh 2gether babe....

2 comments:

  1. *hugzz* Also want to thx you for spending the time heart to heart talk with me and gave me the hope ! Gonna miss you..see u in next sem ya! Oh and enjoy ur holidays well..^^

    ReplyDelete
  2. hehe.. ^^ welcum . actually i wan thanks a lot to u 2. really nice after chit chat wif u ..
    tis sem i gain alot hapieness n surpise also . i luv tis sem cos i have lot of experience.
    i also wan to thanks for many many ppl .. hehe ^^

    ReplyDelete