Sunday, March 13, 2011

我的假日

这三天的假日就将过去了

虽然真的很累可是我体会了很多东西

至少呆在家里我不会乱想东西吧

虽然觉得自己不是很好的导游

可是我还是觉得很开心

这几天我真的觉得累了我觉得自己想开了

凡事都开开心心的度过就好了

上了金马仑真的有不错的感觉

哈哈哈。。。 

enjoy every moment spend wif my frends 

d moment v 2gether is d moment tat v enjoy our hapieness

hehe^^.. thx for everything n appreciate it ,,


hahaha.. greedy me wan my love to be smooth n sweet .hoho


yo.. i m shun ng kong

naik beca tak payah money 


vegetable farm 


daoren korea bbq 


i m curi makan strawberry while pluck d straberry

No comments:

Post a Comment